Jag har inte fått svar på mitt ärende
-
Vi strävar efter att besvara alla ärenden så snabbt som möjligt, vanligtvis inom 24 timmar på vardagar och helgfria dagar. Vid reklamationsärenden kan dock handläggningstiden bli längre, eftersom dessa ofta kräver en noggrann utredning, vilket ibland innebär att vi behöver samråda med leverantör eller vidta andra åtgärder för att säkerställa korrekt information.
Vi kommer alltid att hålla dig uppdaterad om ärendets status. Om vi behöver ytterligare upplysningar, bilder eller filmer som belyser problemet, eller om vi behöver rådfråga vår leverantör, kommer vi att informera dig om detta.
Om du inte har fått återkoppling inom 24 timmar (vardagar/helgfria dagar), vänligen skicka in ärendet igen. Du kan även kontakta vår kundtjänst via telefon för att säkerställa att ärendet har mottagits och behandlas.
Vi har som mål att återkoppla inom 7 arbetsdagar, men under högsäsong eller vid hög arbetsbelastning kan handläggningstiden förlängas till uppemot 14 dagar. För att säkerställa en effektiv hantering, vänligen skicka endast ett mail per ärende. Att skicka flera mail kan fördröja vår återkoppling, då vi behandlar ärenden i turordning.
-
Fick du svar på din fråga?